Thursday, June 28, 2012

Viper Rugby Club, Kuala Lipis

Dah bertahun-tahun aku tinggalkan dunia ragbi sekolah menengah sekarang ia muncul kembali tapi dgn ahli yang semakin berusia..old boys Viper team zaman sekolah aku dulu...hahahaha mmg syok dapat berkumpul semula dgn memember lama yang da keje, ade yg da kawen dan ade jgk yg tgh belajar lagi..

Mula2 aku saje je wat group alumni ni kat FB utk bersosial dgn geng2 lame ragbi sekolah yg gemilang suatu masa dahulu...bile da berkumpul ramai2 dalam FB ak pon terfikir la nak wat Old Boys utk team ni..So dijadikan cerita ramai la yang setuju dan bertungkus lumus mendaftarkan kelab ni secara rasmi..

Aku wat penampilan pertama kali dgn team ni masa lawan team Jerantut..time cuti ak balik Lipis, memember siap tolong jemput n anta ke rumah semata2 nak training punye pasal...ak kalu balik kg mmg xde wat pape pon..2 jela permainan aku memandangkan lutut ni xleh terima permainan lain..hahahha mmg puas la dapat beraksi utk memember dan juga team..kalu x mmg malu..ex player sume gempak2,,sume ade pengalaman kecuali la budak2 junior yg baru2 nak naik ni..xpe nnt leh improve ag..ak harap kitorg dapat la sponsor dari mana2 YB ke,datok ke..wat sponsor jersey..asyik pakai jersey zaman skola aku dulu je..hahaha


kat sini aku selitkan gambar team aku dan penampilan pertama kau semasa Viper RC vs Jerantut RC...

No comments:

Post a Comment