Monday, October 5, 2009

Tragedi Oktober


yang duduk kat tepi skali 2 la mak aku...comel kan..hahaha

bukan pasal pape pon..benda ni satu perkara yang menggembirakan aku..mak aku bakal berkahwin pada 11 Oktober 2009...setelah hampir 3 taun menjanda,mak aku terima jugak lamaran bakal bapak aku walaupun kenal pon xseberapa..beliau juga salah seorang dari sedara mara aku..cume dulu nak ade org rekomenkan tp mak aku xbersedia lagi...bakal bapak aku 2 umurnye da 70 tahun tp masih sihat lagi..anak die 9 orang dan beliau dah bercucu..oleh itu dgn automatiknye aku menjadi pakcik..bunyi mcm da tua je kan..


baru2 ni la mak aku tepon..terkejut gak la mak aku cakap die nak kawin..mak pon mintak restu kat satu2nya anak lelaki die yang sgt2 memahami dan tahu perkara ni akan membahagiakan mak..aku xhalang die nak berkahwin sebab aku tau,ade org yg akan jaga mak aku nnt..aku da la jauh di rantau org...balik pon jarang2,xdpt nak jaga mak selalu...harap2 bakal bapak aku nnt dapat jaga die dgn baik...

2 comments: